12. aug. 2007

Det var FOR FEDT,

for vildt, off the fucking hook, supercool, fænomenalt, hedt og ud over det hele FANTASTISK!
Jeg er lige kommet hjem fra CocoRosie-koncert på Voxhall og det var alt det ovenstående og mere til - hvis det da overhovedet dækker det. Koncerten var fuldstændig udsolgt, og jeg har aldrig oplevet så god stemning på Voxhall. Jeg har hoppet og danset og hujet og skreget og sunget med på alle numrene og klappet så mine små hænder næsten bløder. Selv opvarmningen sparkede røv - jeg har aldrig oplevet noget lignende! Jeg har taget nogle billeder, men er ikke sikker på, om jeg poster dem, for de gør på ingen måde oplevelsen retfærdighed.
JEG ELSKER COCOROSIE!



*Edit*
Ok, så pyt - her alligevel lige en sample på deres beatboxer, Tez:





Og det kommer altså ud af én mund, det der - ingen instrumenter eller backing, hvis nogen skulle være i tvivl.

Ingen kommentarer: