5. jul. 2007

Ynk og tillykke

Nick har ret - det er ynkeligt (se kommentar til sidste post). Og det er ikke engang fordi der ikke er sket noget denne gang.
Vi har, som man også kan se på Nicks blog, fejret 1 års-jubilæum i vores skønne lejlighed på Frederiksbjerg, min lillebror har haft fødselsdag (tillykke igen, Asbjørn!), jeg har været til en super cool VIP-fest på Sidebar - fedt sted, i øvrigt - været til skæg firmadag og en masse andet, som kunne være blevet til et hav af poster.

Jeg tror måske, at jeg har udskudt at poste, fordi jeg ikke gider at gøre det, hvis jeg ikke gør det ordentligt - og jeg føler nok ikke helt, at det er "ordentligt" så længe jeg ikke har fået smidt et design på. Jeg må se at holde op med at gå så meget op i den slags og så bare se at få blogget noget i stedet...
Det er sikkert ikke en dårlig lektie, sådan generelt.

Ov, og også tillykke med fødselsdagen til Ida, som lige er taget til Osaka (Japan), men fylder 28 i dag - så er man næsten voksen...

Ingen kommentarer: